loading...
دل نوشته،اس ام اس،وحرف دل وخیانت
°¤Gentelman¤° بازدید : 1 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم / خداحافظ نامهربون میخوام ازت دل بکنم

 

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم / این جمله رو اینقد میگم تا که فراموشت کنم

.....

همیشه از همان ابتدای آشناییمان در هراس چنین روزی بودم و کابوس خداحافظی

 

را میدیدم اکنون شد آنچه نباید میشد

 

خداحافظ دلیل بودنم خداحافظ . . .

......

فکر میکردم آنقدر از نگاهم بیزار شده ای که دور دور رفته ای…

 

اما دور شده بودی تا پا به پا شدنت را نبینم…و اشکهای

 

خداحافظی را !!

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما این وبلاگ در چه سطحی قرار دارد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 18
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 322